Wednesday 5 January 2011

GOZUMU NOBEL'E DIKTIM...

                                                                                                         08/10/2010


GOZUMU NOBEL’E DIKTIM…

Arkadaslar, sagolun. Sizlerden yazilarimla ilgili cok guzel yorumlar aliyorum.
Halimiz nicedir diye herkesin merakini gidermek icin, ayni seyleri ayri ayri yazmaktansa ,’’ evde tek ama oldukca ayrintili bir yazi yazip, internette fazla zaman kaybetmeden ilistirip herkese gondereyim’’, diyerek baslayan bu yazilar, sayenizde aldi basini gidiyor. Hazir hayran kitlem olusmus ve bana yazmam icin cok yogun motivasyon veriyorken ve de 44 yillik su gencecik hayatimda bu durum durup durup Nobel edebiyat odulunun aciklandigi gunlerde gerceklesince ‘’bunda bir hayir var’’ deyip sayenizde HAVAYA GIRDIM, sayenizde benim neyim eksik deyip yarista olmaya karar verdim.
Evet sayenizde GOZUMU 2011 NOBEL EDEBIYAT ODULUNE DIKTIM!!!

Biliyorsunuz Nobel edebiyat odulu bu yil Peru’ya gitti. Seneye Turkiye’ye gelebilir.  Destekleyiniz.Bekleyiniz.

Tabiki vaktim bol olunca hayal dunyam isbasi yapti. Bildiginiz uzere Komite her odulu neden verdigini cok guzel bir dille acikliyor. Hemen benimkini nasil aciklar deyip, benden baska aciklayacak kimse olamayacagi icin basladim kendi kendime aciklamaya.’’

 Vatan, dost, aile hasreti ile yasadigi gunlerde sevenlerinin gonullerine,  yasadigi cehennem sicagindaki ulkenin sicagina inat, serin su serpmek, hasret gidermek icin yazdigi icten, sevgi dolu metinler nedeni ile bu odule layik gorulmustur. Verilen bu  odul bugune degin verilen agir, agdali, felsefik edebi eserlerin disinda ozel bir felsefe dayatmayan, sevimli, icten, ve esprili bulundugu icin verilen ilk odul olma ayricaligina sahiptir.’’
Nasil begendiniz mi?

Saka bir yana sagolun sizlerden cok mesaj aliyorum. Bu da beni oldukca motive ediyor. Dedigim gibi baslangicta amacim farkli idi. Ama interaktif iletisim ile olaylar bu noktaya geldi.  Her yaziyi gonderdikten sonra basliyorum sizlerden geri donusu beklemeye. Ay yazar olmak ne zormus. Elif Safak stresli bir kadinmis ya simdi anliyorum dogrusu.
Bu arada internette kalma surem cok kisitli oldugu icin sizlere tektek acil durumlar harici cevap veremiyorum. Bunun icin lutfen kusura bakmayin. Gonul ister ki sizlerle tek tek yazisayim ama nafile. Daha once defalarca acikladigim uzere eve internet baglanmadan pek mumkun gorunmuyor.

Konu yazi olunca size hos bir haber vereyim.  Yakinda bir dergide yazilarim cikmaya basliyor. Dergi benim gibi hem bilimsel, hem de sevimli. Takip etmenizi oneririm. Ayrintili bilgi verecegim.

Yogun hayal dunyasinda olmam nedeni ile bu yazimi kisa kesiyorum. Kisa olmakla birlikte yaninda kucuk bir surprizi var. Bknz ekler.

Bugunluk bu kadar olsun ama ileriki gunlerde yogun bir sekilde yazmam gerekecek cunku seneye kadar en azindan bir kitabim olmali ki Nobel yarisinda olabileyim.
Desteginiz rica ediyorum. J

Not: Ozellikle de tuvaletleri anlattigim yazi Nobel’den de ustun odulu (henuz icad edilmedi ama) hak ediyor diye dusunuyorum. Hoscakalin…

No comments: